Wzmocnij sprzedaż – usługi pisania opisów produktów

Dobry produkt to nie wszystko - musisz umieć go sprzedać. Przy rosnącej konkurencji sklepów internetowych to zadanie wydaje się trudne? 😢 – nie dla nas! Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych w Resultica zwiększy przychody, poprawi pozycję stronę w Google i wyróżni Twoją firmę spośród konkurencji.

„W wyniku działań zaobserwowaliśmy wzost sprzedaży w naszym sklepie internetowym i na aukcjach Allegro. Polecamy przy współpracy firmę Resultica, jako godnego zaufania partnera.” - Anna Mikus, Kupdogabinetu.pl


Jak stworzyć dobry opis produktu?

1. Przestrzegaj reguł SEO

Najważniejszy cel opisu produktu to przedstawienie indywidualnych cech towaru, ale to nie wszystko. Tekst wpływa na odbiór Twojej firmy przez klientów oraz roboty Google i jest oceniany przez obie te grupy. Właściwie zbudowane zdania spowodują, że czytelnicy bez problemu odnajdą interesujące ich informacje, a nasycenie frazami kluczowymi poprawi pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Tym sposobem treść stanie się zachęcająca zarówno dla klienta, jak i wyszukiwarek. Wobec rosnącej konkurencji w e-commerce, konieczne jest wykorzystanie reguł SEO w sklepie internetowym. Teksty „do internetu” powinny być zgodne z wytycznymi Google, dotyczącymi optymalizacji treści, braku duplikacji i odpowiedniego linkowania. Redagujemy treści zgodne z aktualnymi zasadami pozycjonowania.

Wszystkie te czynniki działają korzystnie na pozycjonowanie danego produktu i sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Dzięki autorskim treściom, sklep zyska lepszą widoczność dla klientów z wyszukiwarek. Teksty ofertowe nasycone słowami kluczowymi pomogą wybić się w Google - sklep wyświetla się wyżej w wynikach Google na dane frazy. Odpowiednio zoptymalizowane teksty zwiększają ruch w sklepie internetowym. Jeśli pozyskujesz do witryny ruch z Google, możesz liczyć na stabilny przyrost klientów oraz wzrost liczby zakupów. Ograniczasz również wydatki na reklamę - docierasz do odbiorców całkowicie bezpłatnie.

O czym pamiętać:

  • Jedno z podstawowych zadań to dobór słów kluczowych i optymalizacja treść pod kątem SEO, optymalizacja techniczna (np. linkowanie wewnętrzne), zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki.
  • Redagowanie w 100% unikalnych tekstów o odpowiedniej długości i formie.
  • Formatowanie tekstu do języka HTML (nagłówki H2; H3 itd., pogrubienia, wylistowania, zdjęcia itp.) powoduje przyciągniecie wzroku klienta.

Czy wiesz, że internauci skanują wybrane fragmenty tekstu i często nie czytają wszystkiego? Przygotowane przez nas treści zawierają pogrubienia ważnych słów i cech produktu, oraz pomagają konsumentowi uzyskać informacje i przyspieszają zakup.


2. Podkreśl unikalne cechy Twojej oferty

Sklepy internetowe często borykają się z pytaniem, jak wyróżnić się spośród konkurencji, sprzedającej identyczne produkty. Korzystanie z katalogowych zdjęć i opisów przestało przynosić efekty? W tej sytuacji wielu przedsiębiorców niemal instynktownie zaniża ceny. To daje tylko skutek odwrotny od zamierzonego - pośrednik sprzedaje produkt na granicy opłacalności, zamiast najpierw zadbać o content marketing.

Jeśli pragniesz uniknąć ciągłej walki cenowej, wykorzystaj sprawdzone narzędzie - copywriting. Nowe, ciekawe teksty staną się znakiem firmowym w oceanie przeciętnych sklepów internetowych. Unikalny i wartościowy tekst zaprocentuje większym zainteresowaniem ofertą firmy. Niech opisy produktów staną się Twoją kartą przetargową w walce o klienta. Wykorzystaj możliwości copywritingu, zanim zrobi to konkurencja.


3. Wykorzystaj język korzyści

Tworząc tekst sprzedażowy konieczne jest oddzielenie cech produktu od korzyści oraz ich jasne przedstawienie. Wielu sprzedawców uważa, że wymienienie cech produktu skusi odbiorców do rzucenia się w wir zakupów - nic bardziej mylnego. Najczęstszym błędem jest podawanie cech towaru np. parametry procesora komputerowego bez wskazania konkretnych korzyści z nich płynących. Opis produktu powinien udowodnić korzyści, płynące z posiadania towaru. Przykładowo: brak pestycydów w ekologicznej żywności to cecha, zaś poprawa zdrowia to korzyść płynąca z jej zakupu i spożycia.

Język korzyści i słownictwo powinny być dopasowane do grupy docelowej i jej specyficznych preferencji. Kiedy chcemy sprzedać produkt spożywczy klientowi detalicznemu, powinniśmy użyć prostego języka, unikając wielu fachowych nazw. Sprawa wyglada odmienne, jeśli oferujemy na przykład maszyny produkcyjne dla firm. Wtedy stosowanie specjalistycznego i profesjonalnego nazewnictwa jest wręcz wskazane. Wybór najlepszej formy i staranne dobieranie słów w witrynie pozwoli czytelnikom lepiej Ciebie zrozumieć i skuteczniej zachęca do zakupu.

  • W każdej sytuacji tekst powinien informować klienta o cechach produktu i korzyściach z nich płynących.
  • Język korzyści powinien być dopasowany indywidualnie do grupy docelowej.

4. Popraw zdjęcia

Mówi się, że „dobre zdjęcie jest warte więcej niż tysiąc słów”. My tak nie uważamy, ale zdajemy sobie sprawę z ogromnej roli zdjęć w handlu internetowym. E-klienci kupują oczami, dlatego najdoskonalsza oferta będzie mało efektywna bez wysokiej jakości zdjęć. Konsument nie może przecież zdalnie dotknąć, przymierzyć, ani wypróbować produktu. Postaraj się o wysokiej jakości obrazy, dokładnie i realistycznie przedstawiajace asortyment. Brak rzeczywistego kontaktu klienta z produktem nie zamyka drogi do „big deal”.

W wielu sytuacjach sprzedawcy nie posiadają własnych zdjęć produktu. Co wtedy? Jeśli borykasz się z tym samym problemem, potrafimy sprostać stawianym oczekiwaniom. Podczas realizacji zlecenia, wykonujemy także retusz zdjęć. Poprawiamy wygląd słabej jakości obrazów na ile to możliwe technicznie.

  • Retuszuj i kadruj zdjęcia.
  • Nadaj blasku obrazom słabej jakości.
  • Zdobądź atrakcyjne zdjęcia katalogowe produktu.

Nie masz czasu na to wszystko?
Stworzymy opisy produktów za Ciebie!

Skopiowany tekst prosto od producenta lub brak opisu to błędy, które odpychają klientów i psują pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli brakuje Ci czasu na pisanie tekstów, stawimy czoła temu zadaniu. Tworzymy perswazyjne treści, które zwiększają konwersję w sklepie internetowym lub marketplace. Usiądź wygodnie i zajmij się prowadzeniem firmy. Nasze portfolio liczy ponad tysiąc opisów produktów dla polskich sklepów internetowych, które konwertują do dziś.

Dlaczego warto nam zaufać?

Oto 6 konkretnych cech, które wyróżniają nasze opisy produktów.

Gustowna szata graficzna witryny inernetowej

Analiza konkurencji

Klienci porównują różne oferty przed zakupem. Przeanalizujemy ofertę Twojej konkurencji, wyciągniemy konstruktywne wnioski i stworzymy bezkonkurencyjne opisy produktów.

Responsywny design stron - RWD, dopasowany do różnych ekranów

SEO copywriting

Wzbogacimy tekst o słowa kluczowe zgodnie ze sztuką SEO. Dzięki temu sklep internetowy lub oferta marketplace, mogą osiągnąć wyższe pozycje w Google.

Wzrost słupków sprzedaży dzięki Resultica

Teksty pisane z sercem

Piszemy z myślą o Twoich klientach i wkładamy w to całe swoje serce. Zapomnij o „laniu wody” i pisaniu maszynowym – z nami poczujesz różnicę.

Gustowna szata graficzna witryny inernetowej

Zyskujesz prawo do korekty

Jesteśmy pewni wysokiej jakości tekstów, które oddajemy naszym klientom. Bez względu na to masz możliwość zasugerowania zmian do gotowego tekstu.

Responsywny design stron - RWD, dopasowany do różnych ekranów

Zależy nam na Twojej sprzedaży

Znasz powiedzonko „dobry bajer to połowa sukcesu”? Resultica zadba o język korzyści nasączony emocjami i zgodny z SEO.

Wzrost słupków sprzedaży dzięki Resultica

Ułatwiamy prowadzenie biznesu

Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych to żmudne i czasochłonne zadanie, które mimo wszystko trzeba wykonać. Zajmij się prowadzeniem firmy – zdejmiemy z Ciebie ciężar opisywania towarów.

„Głównym powodem, dla którego tak wiele firm konkuruje ceną, jest to, że nie mogą udowodnić, jaką wartość oferują, więc utknęły w jednym punkcie sprzedaży, który łatwo przekazać: taniość”. – Mish Slade

Zalety unikalnych opisów produktów

Słowo to siła!

Gustowna szata graficzna witryny inernetowej

Popraw pozycję w Google

Unikane opisy produktów wzbogacone o słowa kluczowe poprawiają pozycję w wynikach Google.

Responsywny design stron - RWD, dopasowany do różnych ekranów

Przegoń konkurencję!

Rekiny e-commerce opanowały Twoją branżę? Profesjonalne opisy produktów złowią nowych Klientów, wzmocnią pozycję na rynku i pomogą przegonić konkurencję.

Wzrost słupków sprzedaży dzięki Resultica

Buduj bazę klientów

Im bardziej dopasowany ruch przyciągasz do swojej strony, tym częściej możesz coś komuś sprzedaż. Atrakcyjne treści odpowiedzą na wyszukiwania potencjalnych klientów, udowodnią wiedzę o produktach i zbudują status eksperta – baza klientów poszerzy się.

Gustowna szata graficzna witryny inernetowej

Zwiększ świadomość marki

Unikalne treści mogą dostarczyć ogromną publiczność online, bez wydania ani grosza na reklamę. Im częściej pojawisz się wynikach wyszukiwania, tym częściej konsumenci będą myśleć o Tobie jako o ugruntowanym graczu w swojej branży.

Responsywny design stron - RWD, dopasowany do różnych ekranów

Sprzedawaj więcej

Copywriting jest jednym z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów zwiększania sprzedaży na stronie. Poprawa oferty bardzo często pomaga zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

Wzrost słupków sprzedaży dzięki Resultica

Ciesz się zyskami

Usługa tworzenia opisów produktów to nie wydatek, lecz dochodowa inwestycja, która szybko się zwróci.

Wyobraź to sobie..

  • Zyskujesz czas, który traciłeś na żmudne tworzenie opisów produktów. Koniec z "bólem twórczości".
  • Oszczędzasz pieniądze, ponieważ content marketing zwiększa ruch z wyszukiwarek.
  • Zarabiasz więcej i zauważasz efekty inwestycji w treść.
 

Wybrane realizacje

Opinie klientów

Firma Resultica Alan Rybczyński zajmuje się tworzeniem opisów produktów (copywriting), retuszem zdjęć w naszym sklepie internetowym www.kupdogabinetu.pl oraz obsługą konta Allegro między innymi w zakresie tworzenia nowych aukcji i kampanii Allegro Ads. Do tej pory prace były wykonane rzetelnie, zgodnie z naszymi uwagami, w pełni profesjonalnie, z dbałością o detale.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z uwagi na: sprawny kontakt, profesjonalne podejście do Klienta oraz na dużą wiedzę Pana Alana. W wyniku działań zaobserwowaliśmy WZROST SPRZEDAŻY w naszym sklepie internetowym i na aukcjach Allegro. Polecamy przy współpracy firmę RESULTICA, jako godnego zaufania partnera.

Bigtrade Sp. z o.o.

Pan Alan Rybczyński pomógł naszej firmie w zwiększeniu sprzedaży łóżka ATOS na aukcjach internetowych Allegro.

Jego praca polegała na napisaniu nowych tekstów ofertowych, modyfikacji szablonu, oraz wykonaniu od nowa strony „O mnie”.

Zlecenie zostało zrealizowane szybko, solidnie i w pełni profesjonalnie. Byliśmy zaskoczeni wysoką jakością nowej, zmienionej grafiki i przede wszystkim ulepszonych treści opisu aukcji. Najważniejsze jest jednak to, iż średnia sprzedaż produktu ATOS na Allegro wzrosła o 25%! Skuteczność naszej nowej aukcji na Allegro wzrosła, a dzięki wspomnianym elementom TurboSell, łóżko sprzedaje się średnio dużo szybciej.

Firma Lano Meble poleca Pana Alana Rybczyńskiego jako rzetelnego, wiarygodnego i zasługującego na uznanie eksperta w swojej dziedzinie. Zaś jego usługa TurboSell – zwiększenie zysków na Allegro zasługuje na podziw.

Łukasz Siwik

Skorzystaliśmy z oferty TurboSell od Pana Alana Rybczyńskiego z powodu niskiej ilości klientów zyskiwanych poprzez Allegro. Zajmujemy się branżą usługową, jednak mieliśmy spore wątpliwości, czy Allegro da nam jakiekolwiek zyski. Postanowiliśmy mimo wszystko spróbować usługi TurboSell ponieważ wzbudziła ona naszą ciekawość i wcześniej niczego podobnego nie spotkaliśmy.

Mimo naszych wątpliwości okazało się, że sprzedaż naprawdę wzrosła. Wszystkie techniki, które Pan Alan zastosował na naszej aukcji świetnie się sprawdziły w rzeczywistości. Nawet nasi klienci przyznają, że oferta jest przygotowana bardzo profesjonalnie, a po wejściu na naszą aukcję nie łatwo się jej oprzeć (odwiedzający dzwonią lub licytują). Po zmianie samego opisu aukcji i ulepszeniu wyglądu, sprzedajemy więcej o ponad 30%. Zauważamy wyraźnie większe zainteresowanie naszą ofertą. W przyszłości na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z TurboSell, ponieważ inwestycja zwróciła się już po pierwszym miesiącu od wystawienia nowej aukcji.

Teraz już jesteśmy pewni, że warto korzystać z Allegro. Nawet kiedy prowadzi się działalność usługową. Polecamy wtedy TurboSell! 

Ewa Lipka

Przedmiotem usługi wykonanej przez Pana Alana Rybczyńskiego dla naszej firmy była usługa TurboSell w skład której wchodziło – Rozbudowany szablon aukcji + teksty, Rozbudowana strona „O mnie” + teksty, analiza konkurencji i inne…

Pozwoliło to nam rozpocząć sprzedaż naszych produktów na aukcji internetowej Allegro. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanej usługi ze względu na jakość usługi TurboSell, otrzymaliśmy wiele cennych porad i wskazówek dot. sprzedaży i obsługi klienta, dodatkowo Pan Alan zainstalował szablon i stronę „o mnie” na naszym serwerze. Usługa została wykonana szybko, profesjonalnie, kontakt z Panem Alanem to czysta przyjemność.

Dlatego też polecamy osobę Pana Alana Rybczyńskiego jako profesjonalnego kontrahenta godnego zaufania.

 

Bogdan Rygiel

Pan Alan Rybczyński rozpoczął współpracę z firmą Gold-Gum w styczniu 2009 roku. Zaprojektował i wykonał dla nas stronę internetową, oraz zrealizował usługę "TurboSell", która polegała na stałym zwiększeniu sprzedaży firmowych produktów w portalu aukcyjnym Allegro.

Pan Alan Rybczyński wprowadził dla firmy Gold-Gum także usługę "TurboSell". Zaplanował naszą strategię sprzedaży, napisał stronę "o mnie", a także wykonał uniwersalny szablon do wystawiania aukcji. "TurboSell" sprawiło, że średnia sprzedaż ogumienia naszej firmy na Allegro już w pierwszym miesiącu wzrosła o 30%.

Pan Alan jest specjalistą w dziedzinie marketingu i tworzenia stron www. Podczas wszystkich realizacji wykazał się zrozumieniem potrzeb, kooperatywnością, cierpliwością i profesjonalnym podejściem do każdej czynności. Co najważniejsze, zyski wynikające z naszej współpracy są widoczne każdego dnia w postaci realnych liczb. Fima Gold-Gum jest w pełni zadowolona z usług świadczonych przez Alana Rybczyńskiego.

Tomasz Radziewiński

Zainwestuj w opisy produktów i zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym. Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o tekstach na Twoją stronę. Zostaw telefon, a oddzwonimy w ciągu 10 minut.

Doradca klienta:

Doradca klienta
Podpis doradcy klienta
Strona używa plików cookies do poprawnego działania. Możesz zdecydować, czy zezwalasz na cookies. Polityka prywatności