Wzmocnij sprzedaż – usługi pisania opisów produktów
Dobry produkt to nie wszystko - musisz umieć go sprzedać. Przy rosnącej konkurencji sklepów internetowych to zadanie wydaje się trudne? 😢 – nie dla nas! Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych w Resultica zwiększy przychody, poprawi pozycję stronę w Google i wyróżni Twoją firmę spośród konkurencji.
„W wyniku działań zaobserwowaliśmy wzost sprzedaży w naszym sklepie internetowym i na aukcjach Allegro. Polecamy przy współpracy firmę Resultica, jako godnego zaufania partnera.” - Anna Mikus, Kupdogabinetu.pl
Jak stworzyć dobry opis produktu?

1. Przestrzegaj reguł SEO
Najważniejszy cel opisu produktu to przedstawienie indywidualnych cech towaru, ale to nie wszystko. Tekst wpływa na odbiór Twojej firmy przez klientów oraz roboty Google i jest oceniany przez obie te grupy. Właściwie zbudowane zdania spowodują, że czytelnicy bez problemu odnajdą interesujące ich informacje, a nasycenie frazami kluczowymi poprawi pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Tym sposobem treść stanie się zachęcająca zarówno dla klienta, jak i wyszukiwarek. Wobec rosnącej konkurencji w e-commerce, konieczne jest wykorzystanie reguł SEO w sklepie internetowym. Teksty „do internetu” powinny być zgodne z wytycznymi Google, dotyczącymi optymalizacji treści, braku duplikacji i odpowiedniego linkowania. Redagujemy treści zgodne z aktualnymi zasadami pozycjonowania.
Wszystkie te czynniki działają korzystnie na pozycjonowanie danego produktu i sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Dzięki autorskim treściom, sklep zyska lepszą widoczność dla klientów z wyszukiwarek. Teksty ofertowe nasycone słowami kluczowymi pomogą wybić się w Google - sklep wyświetla się wyżej w wynikach Google na dane frazy. Odpowiednio zoptymalizowane teksty zwiększają ruch w sklepie internetowym. Jeśli pozyskujesz do witryny ruch z Google, możesz liczyć na stabilny przyrost klientów oraz wzrost liczby zakupów. Ograniczasz również wydatki na reklamę - docierasz do odbiorców całkowicie bezpłatnie.
O czym pamiętać:
- Jedno z podstawowych zadań to dobór słów kluczowych i optymalizacja treść pod kątem SEO, optymalizacja techniczna (np. linkowanie wewnętrzne), zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki.
- Redagowanie w 100% unikalnych tekstów o odpowiedniej długości i formie.
- Formatowanie tekstu do języka HTML (nagłówki H2; H3 itd., pogrubienia, wylistowania, zdjęcia itp.) powoduje przyciągniecie wzroku klienta.
Czy wiesz, że internauci skanują wybrane fragmenty tekstu i często nie czytają wszystkiego? Przygotowane przez nas treści zawierają pogrubienia ważnych słów i cech produktu, oraz pomagają konsumentowi uzyskać informacje i przyspieszają zakup.

2. Podkreśl unikalne cechy Twojej oferty
Sklepy internetowe często borykają się z pytaniem, jak wyróżnić się spośród konkurencji, sprzedającej identyczne produkty. Korzystanie z katalogowych zdjęć i opisów przestało przynosić efekty? W tej sytuacji wielu przedsiębiorców niemal instynktownie zaniża ceny. To daje tylko skutek odwrotny od zamierzonego - pośrednik sprzedaje produkt na granicy opłacalności, zamiast najpierw zadbać o content marketing.
Jeśli pragniesz uniknąć ciągłej walki cenowej, wykorzystaj sprawdzone narzędzie - copywriting. Nowe, ciekawe teksty staną się znakiem firmowym w oceanie przeciętnych sklepów internetowych. Unikalny i wartościowy tekst zaprocentuje większym zainteresowaniem ofertą firmy. Niech opisy produktów staną się Twoją kartą przetargową w walce o klienta. Wykorzystaj możliwości copywritingu, zanim zrobi to konkurencja.

3. Wykorzystaj język korzyści
Tworząc tekst sprzedażowy konieczne jest oddzielenie cech produktu od korzyści oraz ich jasne przedstawienie. Wielu sprzedawców uważa, że wymienienie cech produktu skusi odbiorców do rzucenia się w wir zakupów - nic bardziej mylnego. Najczęstszym błędem jest podawanie cech towaru np. parametry procesora komputerowego bez wskazania konkretnych korzyści z nich płynących. Opis produktu powinien udowodnić korzyści, płynące z posiadania towaru. Przykładowo: brak pestycydów w ekologicznej żywności to cecha, zaś poprawa zdrowia to korzyść płynąca z jej zakupu i spożycia.
Język korzyści i słownictwo powinny być dopasowane do grupy docelowej i jej specyficznych preferencji. Kiedy chcemy sprzedać produkt spożywczy klientowi detalicznemu, powinniśmy użyć prostego języka, unikając wielu fachowych nazw. Sprawa wyglada odmienne, jeśli oferujemy na przykład maszyny produkcyjne dla firm. Wtedy stosowanie specjalistycznego i profesjonalnego nazewnictwa jest wręcz wskazane. Wybór najlepszej formy i staranne dobieranie słów w witrynie pozwoli czytelnikom lepiej Ciebie zrozumieć i skuteczniej zachęca do zakupu.
- W każdej sytuacji tekst powinien informować klienta o cechach produktu i korzyściach z nich płynących.
- Język korzyści powinien być dopasowany indywidualnie do grupy docelowej.

4. Popraw zdjęcia
Mówi się, że „dobre zdjęcie jest warte więcej niż tysiąc słów”. My tak nie uważamy, ale zdajemy sobie sprawę z ogromnej roli zdjęć w handlu internetowym. E-klienci kupują oczami, dlatego najdoskonalsza oferta będzie mało efektywna bez wysokiej jakości zdjęć. Konsument nie może przecież zdalnie dotknąć, przymierzyć, ani wypróbować produktu. Postaraj się o wysokiej jakości obrazy, dokładnie i realistycznie przedstawiajace asortyment. Brak rzeczywistego kontaktu klienta z produktem nie zamyka drogi do „big deal”.
W wielu sytuacjach sprzedawcy nie posiadają własnych zdjęć produktu. Co wtedy? Jeśli borykasz się z tym samym problemem, potrafimy sprostać stawianym oczekiwaniom. Podczas realizacji zlecenia, wykonujemy także retusz zdjęć. Poprawiamy wygląd słabej jakości obrazów na ile to możliwe technicznie.
- Retuszuj i kadruj zdjęcia.
- Nadaj blasku obrazom słabej jakości.
- Zdobądź atrakcyjne zdjęcia katalogowe produktu.
Nie masz czasu na to wszystko?
Stworzymy opisy produktów za Ciebie!
Skopiowany tekst prosto od producenta lub brak opisu to błędy, które odpychają klientów i psują pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli brakuje Ci czasu na pisanie tekstów, stawimy czoła temu zadaniu. Tworzymy perswazyjne treści, które zwiększają konwersję w sklepie internetowym lub marketplace. Usiądź wygodnie i zajmij się prowadzeniem firmy. Nasze portfolio liczy ponad tysiąc opisów produktów dla polskich sklepów internetowych, które konwertują do dziś.
Dlaczego warto nam zaufać?
Oto 6 konkretnych cech, które wyróżniają nasze opisy produktów.

Analiza konkurencji
Klienci porównują różne oferty przed zakupem. Przeanalizujemy ofertę Twojej konkurencji, wyciągniemy konstruktywne wnioski i stworzymy bezkonkurencyjne opisy produktów.

SEO copywriting
Wzbogacimy tekst o słowa kluczowe zgodnie ze sztuką SEO. Dzięki temu sklep internetowy lub oferta marketplace, mogą osiągnąć wyższe pozycje w Google.

Teksty pisane z sercem
Piszemy z myślą o Twoich klientach i wkładamy w to całe swoje serce. Zapomnij o „laniu wody” i pisaniu maszynowym – z nami poczujesz różnicę.

Zyskujesz prawo do korekty
Jesteśmy pewni wysokiej jakości tekstów, które oddajemy naszym klientom. Bez względu na to masz możliwość zasugerowania zmian do gotowego tekstu.

Zależy nam na Twojej sprzedaży
Znasz powiedzonko „dobry bajer to połowa sukcesu”? Resultica zadba o język korzyści nasączony emocjami i zgodny z SEO.

Ułatwiamy prowadzenie biznesu
Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych to żmudne i czasochłonne zadanie, które mimo wszystko trzeba wykonać. Zajmij się prowadzeniem firmy – zdejmiemy z Ciebie ciężar opisywania towarów.
„Głównym powodem, dla którego tak wiele firm konkuruje ceną, jest to, że nie mogą udowodnić, jaką wartość oferują, więc utknęły w jednym punkcie sprzedaży, który łatwo przekazać: taniość”. – Mish Slade
Zalety unikalnych opisów produktów
Słowo to siła!

Popraw pozycję w Google
Unikane opisy produktów wzbogacone o słowa kluczowe poprawiają pozycję w wynikach Google.

Przegoń konkurencję!
Rekiny e-commerce opanowały Twoją branżę? Profesjonalne opisy produktów złowią nowych Klientów, wzmocnią pozycję na rynku i pomogą przegonić konkurencję.

Buduj bazę klientów
Im bardziej dopasowany ruch przyciągasz do swojej strony, tym częściej możesz coś komuś sprzedaż. Atrakcyjne treści odpowiedzą na wyszukiwania potencjalnych klientów, udowodnią wiedzę o produktach i zbudują status eksperta – baza klientów poszerzy się.

Zwiększ świadomość marki
Unikalne treści mogą dostarczyć ogromną publiczność online, bez wydania ani grosza na reklamę. Im częściej pojawisz się wynikach wyszukiwania, tym częściej konsumenci będą myśleć o Tobie jako o ugruntowanym graczu w swojej branży.

Sprzedawaj więcej
Copywriting jest jednym z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów zwiększania sprzedaży na stronie. Poprawa oferty bardzo często pomaga zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

Ciesz się zyskami
Usługa tworzenia opisów produktów to nie wydatek, lecz dochodowa inwestycja, która szybko się zwróci.
Wyobraź to sobie..
- Zyskujesz czas, który traciłeś na żmudne tworzenie opisów produktów. Koniec z "bólem twórczości".
- Oszczędzasz pieniądze, ponieważ content marketing zwiększa ruch z wyszukiwarek.
- Zarabiasz więcej i zauważasz efekty inwestycji w treść.
Opinie klientów
Zainwestuj w opisy produktów i zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym. Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Napisz do nas!
Doradca klienta:

