Wzmocnij SprzedażSkuteczne Opisy produktów

Dobry produkt to nie wszystko - musisz umieć go sprzedać. Przy rosnącej konkurencji sklepów internetowych to zadanie wydaje się trudne? – nie dla nas! Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych w Resultica zwiększy przychody, poprawi pozycję stronę w Google i wyróżni Twoją firmę spośród konkurencji.

W wyniku działań zaobserwowaliśmy WZROST SPRZEDAŻY w naszym sklepie internetowym i na aukcjach Allegro - Bigtrade Sp. z o.o.

Zalety unikalnych opisów produktów

Popraw pozycję w Google

Unikane opisy produktów wzbogacone o słowa kluczowe poprawią pozycję w Google.

Przegoń konkurencję!

Rekiny e-commerce opanowały Twoją branżę? Profesjonalne opisy produktów złowią nowych Klientów, wzmocnią pozycję na rynku i pomogą przegonić konkurencję.

Buduj bazę klientów

Im bardziej dopasowany ruch przyciągasz do swojej strony, tym częściej możesz coś komuś sprzedaż. Atrakcyjne treści odpowiedzą na wyszukiwania potencjalnych klientów, udowodnią wiedzę o produktach i zbudują status eksperta - baza klientów poszerzy się.

Zwiększ świadomość marki

Opisy produktów pomogą zbudować świadomość marki i zaoszczędzić na reklamie. Im wyższą pozycję zajmiesz wynikach Google, tym częściej konsumenci odbiorą Cię za branżowego profesjonalistę.

Sprzedawaj więcej

Copywriting jest jednym z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów zwiększania sprzedaży na stronie. Poprawa oferty bardzo często pomaga zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

Ciesz się zyskami

Usługa tworzenia opisów produktów to nie wydatek, lecz dochodowa inwestycja, która szybko się zwróci.

Dlaczegowarto nam zaufać?

Analiza konkurencji

Klienci porównują różne oferty przed zakupem. Przeanalizujemy ofertę Twojej konkurencji, wyciągniemy konstruktywne wnioski i stworzymy bezkonkurencyjne opisy produktów.

SEO Copywriting

Wzbogacimy tekst o słowa kluczowe zgodnie ze sztuką SEO. Dzięki temu sklep internetowy lub oferta marketplace, mogą osiągnąć wyższe pozycje w Google.

Opisy produktów, z sercem

Piszemy z myślą o Twoich klientach i wkładamy w to całe swoje serce. Zapomnij o „laniu wody” i pisaniu maszynowym - z nami poczujesz różnicę.

Zyskujesz prawo do korekty

Jesteśmy pewni wysokiej jakości tekstów, które oddajemy naszym klientom. Bez względu na to masz możliwość zasugerowania zmian do gotowego tekstu.

Zależy nam na Twojej sprzedaży

Znasz powiedzonko „dobry bajer to połowa sukcesu”? Resultica zadba o język korzyści nasączony emocjami i zgodny z SEO.

Ułatwiamy prowadzenie biznesu

Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych to żmudne i czasochłonne zadanie, które mimo wszystko trzeba wykonać. Zajmij się prowadzeniem firmy - zdejmiemy z Ciebie ciężar opisywania towarów.

Nie masz czasu na
opisy produktów?
Zrobimy to za Ciebie!

Przykłady

Opinie

Firma Resultica Alan Rybczyński zajmuje się tworzeniem opisów produktów (copywriting), retuszem zdjęć w naszym sklepie internetowym www.kupdogabinetu.pl oraz obsługą konta Allegro między innymi w zakresie tworzenia nowych aukcji i kampanii Allegro Ads. Do tej pory prace były wykonane rzetelnie, zgodnie z naszymi uwagami, w pełni profesjonalnie, z dbałością o detale. Jesteśmy zadowoleni z dot...
11.10.2022
Bigtrade Sp. z o.o.
Pan Alan Rybczyński pomógł naszej firmie w zwiększeniu sprzedaży łóżka ATOS na aukcjach internetowych Allegro.Jego praca polegała na napisaniu nowych tekstów ofertowych, modyfikacji szablonu, oraz wykonaniu od nowa strony „O mnie”.Zlecenie zostało zrealizowane szybko, solidnie i w pełni profesjonalnie. Byliśmy zaskoczeni wysoką jakością nowej, zmienionej grafiki i przede wszystkim ulepszonych...
21.03.2022
Łukasz Siwik
Skorzystaliśmy z oferty TurboSell od Pana Alana Rybczyńskiego z powodu niskiej ilości klientów zyskiwanych poprzez Allegro. Zajmujemy się branżą usługową, jednak mieliśmy spore wątpliwości, czy Allegro da nam jakiekolwiek zyski. Postanowiliśmy mimo wszystko spróbować usługi TurboSell ponieważ wzbudziła ona naszą ciekawość i wcześniej niczego podobnego nie spotkaliśmy.Mimo naszych wątpliwości ...
21.03.2022
Ewa Lipka
Przedmiotem usługi wykonanej przez Pana Alana Rybczyńskiego dla naszej firmy była usługa TurboSell w skład której wchodziło – Rozbudowany szablon aukcji + teksty, Rozbudowana strona „O mnie” + teksty, analiza konkurencji i inne…Pozwoliło to nam rozpocząć sprzedaż naszych produktów na aukcji internetowej Allegro. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanej usługi ze względu na jakość usługi TurboSe...
21.03.2022
Bogdan Rygiel

Przestrzegaj reguł SEO

Najważniejszy cel opisu produktu to przedstawienie indywidualnych cech towaru, ale to nie wszystko. Tekst wpływa na odbiór Twojej firmy przez klientów oraz roboty Google i jest oceniany przez obie te grupy. Właściwie zbudowane zdania spowodują, że czytelnicy bez problemu odnajdą interesujące ich informacje, a nasycenie frazami kluczowymi poprawi pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Tym sposobem treść stanie się zachęcająca zarówno dla klienta, jak i wyszukiwarek. Wobec rosnącej konkurencji w e-commerce, konieczne jest wykorzystanie reguł SEO w sklepie internetowym. Opisy produktów „do internetu” powinny być zgodne z wytycznymi Google, dotyczącymi optymalizacji treści, braku duplikacji i odpowiedniego linkowania. Redagujemy treści zgodne z aktualnymi zasadami pozycjonowania.

Wszystkie te czynniki działają korzystnie na pozycjonowanie danego produktu i sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Dzięki autorskim treściom, sklep zyska lepszą widoczność dla klientów z wyszukiwarek. Teksty ofertowe nasycone słowami kluczowymi pomogą wybić się w Google - sklep wyświetla się wyżej w wynikach Google na dane frazy. Odpowiednio zoptymalizowane teksty zwiększają ruch w sklepie internetowym. Jeśli pozyskujesz do witryny ruch z Google, możesz liczyć na stabilny przyrost klientów oraz wzrost liczby zakupów. Ograniczasz również wydatki na reklamę - docierasz do odbiorców całkowicie bezpłatnie.

O czym pamiętać:

Jedno z podstawowych zadań to dobór słów kluczowych i optymalizacja treść pod kątem SEO, optymalizacja techniczna (np. linkowanie wewnętrzne), zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki. Redagowanie w 100% unikalnych tekstów o odpowiedniej długości i formie. Formatowanie tekstu do języka HTML (nagłówki H2; H3 itd., pogrubienia, wylistowania, zdjęcia itp.) powoduje przyciągniecie wzroku klienta.

Czy wiesz, że internauci skanują wybrane fragmenty tekstu i często nie czytają wszystkiego? Przygotowane przez nas treści zawierają pogrubienia ważnych słów i cech produktu, oraz pomagają konsumentowi uzyskać informacje i przyspieszają zakup.

Podkreśl unikalne cechy Twojej oferty

Sklepy internetowe często borykają się z pytaniem, jak wyróżnić się spośród konkurencji, sprzedającej identyczne produkty. Korzystanie z katalogowych zdjęć i opisów przestało przynosić efekty? W tej sytuacji wielu przedsiębiorców niemal instynktownie zaniża ceny. To daje tylko skutek odwrotny od zamierzonego - pośrednik sprzedaje produkt na granicy opłacalności, zamiast najpierw zadbać o content marketing.

Jeśli pragniesz uniknąć ciągłej walki cenowej, wykorzystaj sprawdzone narzędzie - copywriting. Nowe, ciekawe opisy produktów staną się znakiem firmowym w oceanie przeciętnych sklepów internetowych. Unikalny i wartościowy tekst zaprocentuje większym zainteresowaniem ofertą firmy. Niech opisy produktów staną się Twoją kartą przetargową w walce o klienta. Wykorzystaj możliwości copywritingu, zanim zrobi to konkurencja.

Wykorzystaj język korzyści

Tworząc tekst sprzedażowy konieczne jest oddzielenie cech produktu od korzyści oraz ich jasne przedstawienie. Wielu sprzedawców uważa, że wymienienie cech produktu skusi odbiorców do rzucenia się w wir zakupów - nic bardziej mylnego. Najczęstszym błędem jest podawanie cech towaru np. parametry procesora komputerowego bez wskazania konkretnych korzyści z nich płynących. Opis produktu powinien udowodnić korzyści, płynące z posiadania towaru. Przykładowo: brak pestycydów w ekologicznej żywności to cecha, zaś poprawa zdrowia to korzyść płynąca z jej zakupu i spożycia.

Język korzyści i słownictwo powinny być dopasowane do grupy docelowej i jej specyficznych preferencji. Kiedy chcemy sprzedać produkt spożywczy klientowi detalicznemu, powinniśmy użyć prostego języka, unikając wielu fachowych nazw. Sprawa wygląda odmienne, jeśli oferujemy na przykład maszyny produkcyjne dla firm. Wtedy stosowanie specjalistycznego i profesjonalnego nazewnictwa jest wręcz wskazane. Wybór najlepszej formy i staranne dobieranie słów w witrynie pozwoli czytelnikom lepiej Ciebie zrozumieć i skuteczniej zachęca do zakupu.

  • W każdej sytuacji tekst powinien informować klienta o cechach produktu i korzyściach z nich płynących.
  • Język korzyści powinien być dopasowany indywidualnie do grupy docelowej.

Opisy produktów to skuteczne narzędzie marketingowe, ponieważ poprawia wyniki biznesowe sklepu internetowego na kilka sposobów.

Źródło informacji o produktach

Opisy produktów są podstawowym źródłem informacji o korzyściach z transakcji i mogą silnie przekonywać klientów do zakupu. Czy wiesz, że przeciętny internauta w ciagu ułamku sekundy podejmuje decyzje o pozostaniu na stronie lub opuszczeniu jej? Jeśli opis produktu w Twoim sklepie internetowym nie odpowie na jego pytania, prawdopobnie opuści stronę i złoży zamowienie u konkurencji. Zapewne poznałeś na własnej skórze problem porzuconych koszyków. Wyczerpujące informacje o produkcie zmniejszą ilość opuszczonych koszyków. Zyskanie uwagi klienta to jednak tylko początek – osobę po drugiej stronie ekranu trzeba jeszcze zachęcić do dokonania zakupu.

Narzędzie do sprzedaży

Teksty pisane przez specjalistów Resultica zwiększą wskaźnik konwersji. Dzięki naszej pomocy, ruch na stronie (organiczny lub płatny) będzie lepiej wykorzystany, co pozwoli pomnożyć środki przeznaczone na reklamę. Teksty przyciągną klientów, wygenerują ruch oraz pomogą lepiej go zagospodarować. Pomożemy Ci zmaksymalizować potencjał biznesowy Twojego sklepu. Jednocześnie zaoszczędzisz na reklamie – ruch organiczny pozyskuje się praktycznie samodzielnie. Profesjonalnie przygotowany tekst oferty potrafi zastąpić najlepszego handlowca. Oferta produktu pracuje dla Ciebie 24h/dobę bez potrzeby tworzenia kolejnego etatu. Precyzyjne informacje posiadają moc wpływania na decyzje zakupowe klientów. Zamień odbiorców w klientów. 95% klientów Resultica zauważa szybki zwrot z inwestycji w autorskie opisy produktów.

Poprawa wizerunku firmy

Wyższe pozycje w wyszukiwarce poprawią rozpoznawalność marki i skierują do niej potencjalnych klientów. Obszerne i dokładne informacje o produktach ułatwią klientom podjęcie szybszej decyzji zakupowej i postawią Cię w roli eksperta. Wysokiej jakości treści zwiększą wiarygodność sklepu internetowego i zbudują zaufanie klientów. Z kolei pozytywne postrzeganie pomoże zwiększyć grono odbiorców. Pamiętaj! Klient zauważy Twoją wiedzę na temat produktu i weźmie to pod uwagę podczas umieszczania produktu w koszyku. Nieocenione jest ciekawe pokazanie marki, dzięki kreatywnym tekstom, które przyciągną uwagę kupujących i poprawią wizerunek sklepu internetowego.

Mówi się, że „dobre zdjęcie jest warte więcej niż tysiąc słów”. My tak nie uważamy, ale zdajemy sobie sprawę z ogromnej roli zdjęć w handlu internetowym. E-klienci kupują oczami, dlatego najdoskonalsza oferta będzie mało efektywna bez wysokiej jakości zdjęć. Konsument nie może przecież zdalnie dotknąć, przymierzyć, ani wypróbować produktu. Postaraj się o wysokiej jakości obrazy, dokładnie i realistycznie przedstawiajace asortyment. Brak rzeczywistego kontaktu klienta z produktem nie zamyka drogi do „big deal”.

W wielu sytuacjach sprzedawcy nie posiadają własnych zdjęć produktu. Co wtedy? Jeśli borykasz się z tym samym problemem, potrafimy sprostać stawianym oczekiwaniom. Podczas realizacji zlecenia, wykonujemy także retusz zdjęć. Poprawiamy wygląd słabej jakości obrazów na ile to możliwe technicznie. Wyretuszujemy i wykadrujemy zdjęcia, nadamy blasku obrazom słabej jakości, zdobędziemy atrakcyjne zdjęcia katalogowe produktu.

Jeśli jesteś laikiem i chcesz tworzyć opisy produktów do własnego sklepu online, możesz mieć trudności z tym zadaniem. Stworzenie profesjonalnego opisu produktu wymaga umiejętności pisarskich, znajomości języka i wiedzy z dziedziny marketingu. Oprócz tego, ważne jest, aby opis był atrakcyjny dla klienta, precyzyjny, zawierał najważniejsze informacje na temat produktu oraz zachęcał do zakupu. Wymaga to od autora znajomości specyfiki danego produktu oraz umiejętności jego prezentacji w sposób, który zainteresuje potencjalnego klienta. Dlatego lepiej zlecić tę pracę profesjonalistom, którzy posiadają niezbędne doświadczenie i wiedzę, aby tworzyć opisy produktów, które zwiększą szanse na sprzedaż. Nie warto oszczędzać na opisach produktów, ponieważ słaby copywriting = niższa sprzedaż.

Nie warto kopiować opisów produktów ze stron producenta w e-sklepie z kilku powodów:

Spadek pozycji w Google

Strony producenta mają zazwyczaj taki sam opis produktu dla wszystkich swoich klientów. Umieszczenie takiego samego opisu na swojej stronie szkodzi wyszukiwaniu organicznemu, ponieważ wyszukiwarki szukają unikalnych treści. W oczach Google strona z gotowym opisem produktu (duplikacja treści) nie jest warta uwagi.

Brak dopasowania do grupy docelowej

Gotowe opisy ze strony producenta mogą być napisane w sposób ogólny i niedostosowane do Twojej grupy docelowej. W rezultacie mogą nie przyciągać uwagi i nie przekonywać klientów do zakupu.

Konkurencja

Używanie gotowych opisów produktów oznacza, że Twoja strona internetowa będzie miała takie same opisy jak wiele innych sklepów. To oznacza, że w opini klienta Twoja oferta będzie tak sama jak wszystkie i możesz być zmuszony rywalizować przy pomocy ceny.

Błędy i nieścisłości

Gotowe opisy produktów zwykle zawierają błędy i nieścisłości, które mogą wprowadzać klientów w błąd. Aby uniknąć takich sytuacji, warto samodzielnie pisać opisy produktów, które będą precyzyjne i dokładne. W końcu sam najlepiej znasz swój asortyment.

Dlatego warto zainwestować w stworzenie własnych, unikalnych i przyciągających opisów produktów, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów.

Duplikacja treści to sytuacja, w której ta sama treść pojawia się na dwóch lub więcej stronach internetowych. Jest to szkodliwe dla SEO (Search Engine Optimization), ponieważ może prowadzić do podwójnego indeksowania treści przez wyszukiwarki internetowe i w konsekwencji do spadku pozycji stron w wynikach wyszukiwania.

Dlatego ważne jest, aby unikać duplikacji treści i pisać opisy produktów osobno dla sklepu internetowego i aukcji. Unikalne teksty są bardziej wartościowe dla klientów i wyszukiwarek internetowych, co może przyczynić się do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Jeśli sklep internetowy i aukcja zawierają te same opisy produktów, a wyszukiwarki internetowe indeksują obie strony, to Twoje oferty konkurują ze sobą w wynikach wyszukiwania. Ponadto, jeśli korzystasz z gotowych opisów produktów ze strony producenta, prawdopodobnie inni sprzedawcy również to robią, co zwiększa szanse na powstanie duplikatów treści.

Skontaktuj się i porozmawiajmy o opisach produktów na Twoją stronę

* Skontaktujemy się w ciągu 5 minut.

Alan Rybczyński
CEO

Zadzwoń:
500 400 706

Napisz:

Strona używa plików cookies do poprawnego działania. Możesz zdecydować, czy zezwalasz na cookies. Polityka prywatności