Bądź na bieżąco i dorównaj konkurencji
Strona internetowa starzeje się, jak papierowa gazeta. Nawet jeśli niedawno stworzyłeś stronę internetową, nie powinieneś spoczywać na laurach. Trendy internetowe zmieniają się cały czas, dlatego dziś aktualne technologie „jutro” odejdą w zapomnienie i zaczną działać nieprawidłowo. Zadbaj o aktualizacje stron internetowych i ciesz się większą ilością napływających klientów.
Wady nieaktualnej strony internetowej
Nieaktualizowana, opuszczona i zaniedbana strona internetowa może odpychać klientów i wyszukiwarkę Google, ponadto jest łakomym kąskiem dla cyberprzestępców. Czy stać Cię na tracenie pieniędzy?
Spadek zysków, utrata klientów
Kilkuletnia strona internetowa jest mało profesjonalna, nieużyteczna, a nawet staroświecka, co powoduje spadek zysków i utratę potencjalnych klientów. Prowadzenie działalności w oparciu o starą stronę oznacza szkody dla wizerunku firmy.
Spadek pozycji Google
Nieaktualizowana od długiego czasu treść strony, brak nowych podstron i mała liczba odwiedzin podpowiadają wyszukiwarce Google niską wartość Twojej witryny. Najczęściej ma to wpływ na pozycję - spadek strony w wyszukiwarce.
Podatność na cyberataki
Nieaktualne oprogramowanie CMS coraz częściej przyciąga ataki cyberprzestępców. Wyspecjalizowane boty przeszukują miliony stron z nieaktualnymi wtyczkami np. Wordpress i wykonują próby ataków, próby logowania jako administrator itp.
Aktualizacja stron internetowych - Dlaczego warto?
1. Ulepszona grafika
Nowoczesny wizerunek firmy to podstawa pomimo zmiennych trendów graficznych, dlatego co kilka lat warto odświeżyć grafikę strony. Aktualizacja strony internetowej o nowe zdjęcia produktów, banery reklamowe i inne grafiki ożywi najnudniejszą witrynę.
2. Aktualna oferta i treść
Oferta firmy, ceny i treść zawsze powinny być aktualne i lepsze od propozycji konkurencji. Zadbaj o nowe podstrony (np. polityka prywatności, regulamin), skuteczne opisy produktów i aktualny cennik, czyli ogólnie zawartość strony.
3. Aktualne oprogramowanie
Dzięki aktualnemu oprogramowaniu CMS (Wordpress, Joomla! itp.), motywom i pluginom wyeliminujesz lub oczyścisz witrynę ze szkód hakerskich i dodasz nowe funkcje. Aktualizacja oprogramowania i wtyczek CMS może powodować konflikty, dlatego warto robić to „z głową”.
4. Większe bezpieczeństwo
Bieżące aktualizowanie i administracja strony, zapewnia jej bezpieczeństwo. Pamiętaj o wykonywaniu regularnych kopii bezpieczeństwa bazy danych, aby spać spokojnie.
5. Naprawa błędów
Błędy na stronie psują wygodę użytkowania (UX), przez co odpychają potencjalnych klientów. Napraw wszelkie błędy, użyj metod zmniejszających ilość spamu i zabezpieczających kopiowanie adresów e-mail.
6. Responsywność
Ponad 90% Polaków korzysta z Internetu także na telefonie, więc powinieneś zadbać o responsywność strony WWW. Napraw wyświetlanie witryny - oferty na wszystkich urządzeniach, systemach operacyjnych i zyskaj w oczach klientów!
7. Nowe funkcje
Każda strona internetowa ewoluuje, dlatego warto wprowadzać nowe funkcje i przebudowywać witrynę. Podpięcie panelu administracyjnego, wyświetlanie opinii lub formularz newslettera – pomysłów jest wiele.
8. Optymalizacja SEO
Strony niezgodne z wytycznymi Google tracą pozycje w wynikach wyszukiwania, dlatego warto wykonać optymalizację SEO. Przyspieszenie prędkości wczytywania strony, optymalizacja techniczna kodu źródłowego i poprawa treści to tylko część niezbędnych działań.
9. Optymalizacja sprzedażowa
Zadbaj o perswazyjne teksty (copywriting), popraw działanie formularzy kontaktowych, sprawdź strony konkurencji i statystyki odwiedzin Twojej witryny. Stwórz indywidualny plan działania dostosowany do branży, zastosuj moduły zwiększające sprzedaż i śledź konwersję na bieżąco.
Nie masz czasu na to wszystko?
Wykonamy dla Ciebie aktualizację strony internetowej
FAQ
Dlaczego warto zlecić to zadanie profesjonalistom?
Aktualizacja strony internetowej to coś więcej niż administrowanie - zadanie wymaga odpowiedniej wiedzy i działania, dlatego przedsiębiorcy często zaniedbują ten aspekt. Jeśli brakuje Ci zasobów np. nie posiadasz działu marketingu – wystarczy, że zlecisz to nam. Dzięki oddelegowaniu obowiązku aktualizacji specjalistom, zyskujesz pewność, że wszystkie prace będą wykonane na czas. Z kolei znajomość bieżących trendów, potrzeb grupy docelowej i wymogów Google zapewni doskonałe efekty.